Три лесни стъпки за оптимизиране на разходите

12. август 2022 | Reading Time: 1 Min

Как да намерите баланса между спестяване и харчене?

Без значение дали сте юридическо или физическо лице, понякога всички правим излишни харчове. Ето и няколко прости съвета да намерим баланса и да не харчим повече, отколкото изкарваме.

Вижте, какво предлагаме ние от TPA България като прости съвети и ни пишете след това дали някой от тях ви е свършил работа.

 

Не влагайте в ненужни вещи.

Ще се учудите колко пари влагаме в непотребни неща. Икономиката се гради на пазаруването. Понякога , обаче не е нужно да имаме толкова много неща. Докато работи кафе машината в офиса, нека я ползваме. Може би колегите искат нещо ново – Air fryer , прахосмукачка – робот?

Преди да се опитате да угодите на хората в офиса – помислете – нужно ли ни е това? Колко време ще го ползваме или просто е модерно? Има ли по-оптимален вариант на същото?

 

Продайте това, което не ползвате

Имате прекалено много служебни автомобили? Или може би онези столове от стария офис не ви се хвърлят?

Продайте ненужните неща, те хабят пространство , допълнителни разходи и обикновено, ако сега не ги ползвате, никога няма да ги ползвате. Така, хем ще спестите някой лев, хем може, примерно, да направите добро и да дарите парите.

 

Поставете цел на хората във фирмата и я следвайте

Ако сте фирма и ви е трудно намерите правилния стимул за вашите служители – ние ще ви помогнем малко. Не им купувайте скъпи бюра и масажи. Хората са различни и не всички харесват едни и същи неща.

Дайте им задача – ако постигнат целите си, да получат екипна награда. Направете проучване. Може би имат нужда от място за почивка или място за разпускане? Джаги? Тенис маса? Playstation? Стимулирайте желанието им да имат 15-20 минути почивка, в която не мислят работа по време на работния ден и тази инвестиция ще ви се върне многократно!

 

След тези няколко съвета, бихме искали да подчертаем, че  хората са най-ценния ресурс на една фирма. Така че, влагайте повече в обучения и развитие на персонала, вместо в лъскави офиси и красиви предмети. Защото, ние от TPA работим с хора всеки ден! А цифрите са просто част от процеса.